Week 2 - Reisverslag uit Mount Mulligan, Australië van Jesse Kuyper - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Mount Mulligan, Australië van Jesse Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Jesse

17 September 2017 | Australië, Mount Mulligan

Maandag (11-09-17)
De ochtend goed beginnen met een stukje hardlopen langs de pier, wel zwaar met 30 graden.
In de middag naar een auto gaan kijken en direct gekocht (Nissan x-tail 2006).
De auto woensdag op naam zetten.
Dinsdag (12-09-17)
Vroeg opstaan om met de bood naar het koraalrif te gaan. Op de heenweg al 8 mensen zeeziek geworden. Bij de eerste stop hadden we een intro duik.
Het koraal zag er echt super gaaf uit maar je zag ook veel dode stukken. (De film van het koraalrif komt later)
De tweede stop was bij een eilandje midden op zee waar vogels hun eieren leggen. Ook hier was de onderwaterwereld super gaaf om te zien.
Woensdag: In de ochtend de auto afbetaald en het op onze naam laten zetten, best wel veel werk.
Smiddags spullen voor bij de auto gekocht en savonds wat gedronken met onze kamergenoten in de bar van het hotel.
Donderdag: uitgecheckt bij t hostel en met de auto naar de bank gegaan om hem te verzekeren.
In de middag naar een camping gereden dicht bij een groot bos om daar de eerste nacht in de auto/tent te hebben.
Vrijdag: richting Townsville gereden en naar een camping gegaan langs een strand met een super uitzicht.
Zaterdag: verder gereden naar Townsville om daar op de camping te staan dicht bij de stad. In de avond gesport en later uit geweest in de stad.
Zondag: uitbrakdag, in de avond naar een truckers stop gereden om daar te overnachten.

• 19 September 2017 - 15:57

Henkengrieteshuis:

Hoi jesse fijn dat het zo goed gaat met jullie zijn benieuwd hoe het verder gaat we horen nog van jou
    Groeten Henk en Griet

• 23 September 2017 - 10:28

Oma Kuyper:

Hoi Jesse,

Leuk dat Hans hier nu is, zodat hij jouw verslag kan voorlezen. Ik zie en hoor dat jullie het heel leuk hebben daar.

Heel veel groetjes van Oma.

• 24 September 2017 - 13:14

Wilma Nijkamp:

Wij genieten op afstand mee, top jongens!!!